#2016-02-03 22:14:24 

Dobromir

Użytkownik

Dzień dobry. Szukam jakiś propozycji na eleganckie kwiaty pożegnalne dla kolegi. Niestety wypadki chodzą po ludziach, zdaje się, że te drogowe coraz częściej. Chciałbym w wyjątkowy sposób pożegnać kolegę. Doradźcie coś bo kompletnie nie znam się na kwiatach, nawet nie wiem, które są ładne a które nie – po prostu nie znam się na tym, dla mnie kwiaty to kwiaty. Jakie wypada przynieść na pogrzeb kumpla?
#2016-02-03 23:14:28 

malakrolowa

Użytkownik

Hej, współczuję, mój kolega z klasy też niedawno miał wypadek, po dwóch miesiącach zmarł. Pamiętam, że kupowaliśmy wieńce w kwiaciarni w Warszawie, ale zamawialiśmy je przez Internet. Wszystko tak szybko się wydarzyło, że w zasadzie nie było czasu zastanawiać się nad kwiatkami, które odpowiednie, a które nie. Nie doradzę nic konkretnego bo po 1 też się nie znam za bardzo, a po 2 nie jest to najważniejsze w tym momencie, liczy się pamięć.
#2016-02-04 01:06:08 

Siostrzyczka

Użytkownik

Witam, podobno lilie są najbardziej pogrzebowymi kwiatami, chociaż widziałam, że coraz chętniej wykorzystywane są w trendach ślubnych. Chociaż lilie chyba wybrałabym gdybym chowała jednak kogoś bliższego niż tylko kolega. Takie kwiaty zarezerwowałabym dla rodziny.
#2016-02-04 01:42:02 

Armata

Użytkownik

Wieńce pogrzebowe można przecież wykonać z czerwonych róż – wcale nie będą romantyczne, bo kto powiedział że o kwiaty tylko dla zakochanych, liczy się precyzja wykonania i nadanie bukietowi czy wieńcowi odpowiedniego charakteru. Kiedyś na pogrzebie ciotki widziałam jakie ludzie wieńce i wiązanki po przynosili, to trudno było nawet skojarzyć, że to o pogrzeb chodziło, kwiaty to kwiaty.. każde są piękne i odpowiednie.
#2016-02-04 04:30:48 

Zezowaty

Użytkownik

Cześć, sprawdź sobie ten link kwiatomat.pl/k/7/pogrzeb znajdziesz wieńce i wiązanki pogrzebowe, na pewno coś wybierzesz odpowiedniego.
#2016-02-04 05:47:41 

J4r3k

Użytkownik