#2016-06-29 05:12:35 

BiberNIE

Użytkownik

Jako że jestem trochę zielony w temacie super nowoczesnego marketingu to może ktoś mi tutaj podpowie jak ugryźć kwestię gadżetów reklamowych. Z kumplem zaczynamy niedługo działalność. Wiemy, że są miejsca gdzie da się zamówić pendrajwy z grafiką albo z jakimś napisem. Rzecz w tym że w agencji reklamowej zaśpiewali nam za 100 sztuk taką sumę że prawie uklęknąłem więc przydałoby się coś tańszego.
#2016-06-29 05:43:32 

Dobromir

Użytkownik

Najlepiej pójść do kogoś kto specjalizuje się w produkcji takich rzeczy. Ja zamówiłem kiedyś reklamową pamięć USB przez stronkę Pendrive-usb.com. Na obudowie bardzo estetyczny nadruk, sam pen nie oszukany, testowałem pojemność i wszystko się zgadza. Także tutaj mogę polecić z czystym sumieniem, nie wiem jak inni ogarniają.
#2016-06-29 08:00:16 

BiberNIE

Użytkownik

Dziękuję Ci, na pewno tam zajrzę. A skoro masz już jakieś rozeznanie to może powiesz mi, czy lepiej zdecydować się na pendrive metalowe czy z plastiku? Są też fajne gumowane modele, ale na pewno ciężej zrobić na nich trwały nadruk. Jeśli będę chciał logo i adres stronki na metalowym to jak technicznie będzie to zrobione?
#2016-06-29 08:58:28 

Dobromir

Użytkownik

Na metalowej powierzchni wycina się nadruki laserem. Efekt jest naprawdę fajny, zresztą widać go na różnych typach produktów. W zasadzie zrobią Ci co zechcesz – nawet jakąś grafikę czy rysunek. Z reklamowym pendrivem jest o tyle łatwiej, że ma zwykle prostokątny kształt więc bez problemu da się tam wkomponować tekst czy cokolwiek innego.
#2016-06-29 10:11:44 

Zezowaty

Użytkownik

Gwoli uzupełnienia tego co wyżej już napisano, autor wątku wspomniał że pendrive o dowolnym kształcie też byłby dla niego odpowiedni. Może pójdźcie z kolegą w tym kierunku i zamówcie pamięć wyglądem kojarzącą się z profilem Waszej firmy? Nie wiem co oferujecie ale wydaje mi się, że byłoby to dość oryginalne.
#2016-06-29 13:03:56 

BiberNIE

Użytkownik