#2017-10-13 06:26:11 

Dobromir

Użytkownik

Posty: 113

Skąd: Sopot

Wiek: 29

Zastanawiam się czy wykładać kasę na kampanię online. Chodzi mi o wyszukiwarki, ale też myślałem o reklamie kontekstowej i tego typu działaniach. Wiem że internet to dziś potęga ale ciekawi mnie jaka jest rzeczywista konwersja przy takiej promocji?
#2017-10-13 07:56:12 

BiberNIE

Użytkownik

Posty: 95

Skąd: Frombork

Wiek: 18

Efektywność jest sumą wielu czynników a najbardziej jakości kampanii, tego jak zostanie przygotowana. Krótko mówiąc – masz dobrych fachowców, masz skuteczną kampanię.
#2017-10-13 08:54:59 

Nostradamuss

Użytkownik

Posty: 35

Skąd: Łęki

Wiek: 23

Kolega w sumie napisał wszystko ;) Jeśli już konkretnie mówić o sensownych fachowcach to zerknij sobie: https://www.grupa-tense.pl/pozycjonowanie/. Na ten moment ciężko o lepszą agencję SEO a uwierz mi że poznałem ten rynek naprawdę od podstaw. Plusem jest to że masz w ich ofercie wszystko co potrzebne – zarówno pozycjonowanie stron internetowych jak i całą optymalizację, mapy Google itd. Moim zdaniem szkoda tracić czasu na inne firmy.
#2017-10-13 10:01:19 

malakrolowa

Użytkownik

Posty: 84

Skąd: Ameryka

Wiek: 34

No ci z linku są jednymi z lepszych, słyszałam sporo dobrego. Takie kampanie naprawdę „żrą”, a jak są optymalnie stargetowane to odwiedzin na stronie przybywa.
#2017-10-13 12:54:37 

Jakobo90

Użytkownik

Posty: 26

Skąd: Zagrzeb

Wiek: 19

U mnie konwersja jest świetna – żadna inna kampania jaką realizowałem dla swojej działalności nie dała choćby zbliżonych efektów. Z tego punktu widzenia można raczej spokojnie w to wchodzić.
#2017-10-13 14:05:00 

Kaziunio

Użytkownik

Posty: 135

Skąd: Zabrze

Wiek: 24

Ja powiem więcej – nie wyobrażam sobie żeby nie pozycjonować strony, bez znaczenia jak duży czy mały jest rynek i o jaką branżę chodzi.
DODAJ ODPOWIEDŹ
Copyright 2015